Przypominamy o mijającym terminie ważności kart wydanych w 2022 roku w programie Żyrardowska Karta Mieszkańca. Zgodnie z regulaminem okres ważności kart wynosi 2 lata. Dlatego zachęcamy posiadaczy kart do złożenia wniosku o przedłużenie terminu ważności.

Aby sprawdzić, czy nasza karta jest aktywna, należy zalogować się na swoje konto w aplikacji mobilnej lub na stronie www.karta.zyrardow.pl (wchodzimy w zakładkę Logowanie, następnie w rubryce „Hasło” wpisujemy numer PESEL).

Jeżeli termin ważności karty już upłynął, zachęcamy mieszkańców do złożenia wniosku o jej przedłużenie poprzez wypełnienie formularza na stronie www.karta.zyrardow.pl i załączenie wymaganych dokumentów lub złożenie wniosku wraz z załącznikami w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Żyrardowa przy ul. Bolesława Limanowskiego 44 w Żyrardowie.

Zachęcamy również posiadaczy zbliżeniowej Żyrardowskiej Karty Mieszkańca do pobrania aplikacji mobilnej ze Sklepu Google Play lub APP Store.