Komunikacja z PGE w sytuacjach kryzysowych
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź informuje, że na stronie www.pgedystrybucja.pl dostępna jest do pobrania aplikacja służąca poprawie komunikacji PGE Dystrybucja z Odbiorcami energii. Za pośrednictwem aplikacji można zgłosić przerwę w dostawie energii elektrycznej, czy awarię oświetlenia ulicznego, a także pozyskać informacje o stanie sieci.
UWAGA! Aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia. W celu dokonania tego rodzaju zgłoszenia z kategorii Zgłoszeń Zagrożenia Życia należy się każdorazowo kontaktować pod numerem 991, a w przypadku niedostępności z ogólnopolskim nr 112.
Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Użytkownik Aplikacji może ponosić koszty połączenia internetowego zgodnie z taryfą swojego Operatora telefonii komórkowej.
Więcej o aplikacji na stronie: https://pgedystrybucja.pl/strefa-klienta/aplikacja-991-assistant