Urząd Miasta Żyrardowa poszukuje osób zainteresowanych zawarciem umowy zlecenia do wykonywania czynności obejmujących zakres stanowiska ds. koordynacji programu „Czyste Powietrze”.

Preferowane wymagania:

  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska;
  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej 2 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 2 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku.

Kandydat składa dokumenty w postaci:

  • listu motywacyjnego wraz z danymi do kontaktu;
  • kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych);
  • podpisanego odręcznie oświadczenia, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
  • podpisanej odręcznie klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z ofertą”*;
  • podpisanego odręcznie oświadczenia o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie czynności na stanowisku.

Zakres obowiązków:

Prowadzenie punktu konsultacyjno-informacyjnego, w ramach którego wykonywane będą następujące czynności:

  • udzielanie informacji o programie „Czyste powietrze” osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o dofinansowanie,
  • podejmowanie działań mających na celu zidentyfikowanie budynków, których właściciele mogliby być potencjalnymi wnioskodawcami i przedstawienie im korzyści płynących ze wzięcia udziału w programie „Czyste powietrze”,
  • wsparcie wnioskodawców w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w programie „Czyste powietrze”,
  • organizacja spotkań informujących o zasadach programu „Czyste powietrze” dla mieszkańców, w tym minimum jedno w kwartale, minimum cztery spotkania w roku,
  • przekazywanie Wnioskodawcom informacji dotyczących programu „Czyste powietrze”, w tym określonych w Programie dopuszczalnych warunkach łączenia dofinansowania przedsięwzięć z innymi programami finansowymi ze środków publicznych, w tym w ramach regionalnych programów operacyjnych oraz z gminnymi programami ograniczania niskiej emisji (jeżeli Gmina takie realizuje);
  • wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzebą jego wymiany
  • rozsyłanie materiałów informacyjnych do potencjalnych Wnioskodawców programu „Czyste powietrze” zachęcających do złożenia wniosku o dofinansowanie:
  • przeprowadzenie anonimowych ankiet wśród mieszkańców z zakresu ochrony powietrza i programów pomocowych, w przypadku wystąpienia przez WFOŚiGW z taką prośbą do Gminy,
  • przekazywanie do WFOŚiGW wniosków o dofinansowanie, składanych przez Wnioskodawców w Gminie;
  • pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania, w tym przy poprawnym wypełnianiu wniosku o płatność oraz kompletowaniu wymaganych załączników.

 Miejsce składania dokumentów:

Zgłoszenia z dopiskiem ”umowa zlecenie” należy składać w siedzibie Urzędu Miasta Żyrardowa – Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami pok. 31 w terminie do dnia 28 września 2021 r. (tel. 46 858 15 05).

Informacje dodatkowe:

Wybrany kandydat będzie miał zapewnione przeszkolenie w zakresie niezbędnym dla realizacji powyższych zadań przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.