Nowe zasady funkcjonowania Urzędu Miasta od 25 stycznia do 28 lutego 2022 r.
Stosując się do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, wprowadzone zostają nowe zasady obsługi klientów Urzędu Miasta Żyrardowa, wynikające z troski o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Urząd Miasta Żyrardowa
Plac Jana Pawła II nr 1
96-300 Żyrardów
ESP : /umzyrardow/skrytka
tel. (46) 858 15 00
fax: (46) 858 15 11
godz. pracy:
poniedziałek – piątek
od 8.00 do 16.00
(w środy do 18.00)
Kasa:
poniedziałek – piątek
od 8.00 do 15.30
(w środy do 17.30)
Tak jak dotychczas, mieszkańcy mogą wejść do budynku Urzędu w maseczce zasłaniającej usta i nos, z zachowaniem dystansu społecznego, po dezynfekcji rąk. Jednak do dyspozycji klientów ratusza pozostaje:
– Biuro Obsługi Klienta, w tym kasa Urzędu,
– Urząd Stanu Cywilnego i Sprawy Obywatelskie obsługuje sprawy mieszkańców w BOK lub w pokoju nr 10, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty. Akty zgonów realizowane są na bieżąco.
– Pozostałe wydziały znajdujące się w budynku Urzędu przy Placu Jana Pawła II nr 1 są dostępne po kontakcie telefonicznym za pośrednictwem aparatu umieszczonego przy portierni. W celu usprawnienia obsługi, zachęcamy jednak do wcześniejszego telefonicznego umawiania wizyt w poszczególnych wydziałach.
Wizyty w wydziałach mieszczących się w budynku przy ul. Mireckiego 56 – w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych (nr tel. 46 858 15 71), Wydziale Edukacji i Referacie Sportu (nr tel. 46 858 15 69), w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków (nr tel. 46 858 15 01) – wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Gorąco zachęcamy Państwa do korzystania z komunikacji z nami za pośrednictwem:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem tel. 46 858 15 00 / numery wewnętrzne:
– dowody osobiste, meldunki, ewidencja ludności – wybierz 1
– urodzenia, małżeństwa, zgony – wybierz 2
– podatki i opłaty – wybierz 3
– sprawy mieszkaniowe – wybierz 4
– zieleń miejska, oświetlenie – wybierz 6
– zarządzanie drogami, komunikacja miejska – wybierz 7
– ochrona środowiska, gospodarka odpadami – wybierz 8
– nabywanie nieruchomości – wybierz 9
lub poczekaj na rozmowę z pracownikiem.
Zachęcamy do dokonywania opłat na konto Urzędu Miasta przelewem online lub w placówkach bankowych i pocztowych. Wpłat można dokonywać przelewem bankowym na rachunek Gminy:63 1020 1026 0000 1702 0272 9325 – PKO Bank Polski.
W przypadku dokonywania wpłat w kasie Urzędu zalecamy płatność bezgotówkową.
Opłaty za odpady komunalne oraz podatek od nieruchomości wpłaty należy dokonywać na konta indywidualne otrzymane w decyzjach: (w tytule wpisując: imię i nazwisko, adres nieruchomości, wpłata za jaki okres).
Formularze wniosków wraz z informacją o procedurach załatwiania poszczególnych spraw dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.zyrardow.pl w zakładce Załatwianie spraw w Urzędzie.
Wprowadzone nowe zasady funkcjonowania Urzędu Miasta Żyrardowa obowiązują od 25 stycznia do 28 lutego 2022 r.